آسیب نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

آسیب نفروپاتی دیابتیمطالعات بالینی نشان داده اند که نفروپاتی دیابتی 40 سال تا 60 سال در سالمندان جمعیت بر اساس و در حال گرفتن جوان و جوان، بیمار 20 ساله است غیر معمول نیست. طولانی رژیم غذایی بیش از حد کالری، انسولین ترشح شده توسط لوزالمعده می تواند نیازهای فرد، به موجب آن تابع تبدیل شده است قند خون مسدود راضی نیست. به عنوان یک نتیجه، سطح قند خون بالاتر از حد نرمال بود، افزایش بار بر روی کلیه ها و در نهایت به آسیب کلیوی غیر قابل برگشت، ناشی از بیماری کلیوی منجر شود.

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی در قند خون ناشتا بیشتر از 7.8 میلی مول / L به طور عمده رخ می دهد. مجموعه ای از اختلالات متابولیک مرتبط با قند خون بالا در نفروپاتی دیابتی تبدیل شده است یک عامل مهم در اورمی. قند خون در دراز مدت، مولکول گلوکز و پروتئین در کلیه نقش مهمی ایفا می کند، به طوری که ترکیب پروتئین از این خواص بیوشیمیایی و فیزیکی-شیمیایی از تغییرات crosslinked در نهایت تولید پروتئین.

تقویت کنترل قند خون می تواند نوع 1 و نوع 2 بیماران دیابتی تاخیر با میکروآلبومینوری رخ داده است، و به تاخیر انداختن پیشرفت به پروتئینوری بالینی و توسعه میکروآلبومینوری.

بیماری کلیوی در بیماران مبتلا به دیابت است که به تدریج انباشته شده است. آسیب کلیوی ناشی از دیابت است به پنج بالینی تقسیم، به طور کلی، اگر کنترل صاف نیست قند خون، نفروپاتی دیابتی در بیماران مبتلا به پنج سال خواهد بود گام در روند تا زمانی که بیماری کلیوی end-stage ادامه می دهد، به خطر انداختن زندگی بیماران. بنابراین، پیشگیری اولیه و درمان به موقع کلید است. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: